- Яскравість і багатофункціональність: Orlando додав натхненності сегменту мінівенів
- Зовнішність кросовера і універсальність 7-місного мінівена
- Для сімей, що прагнуть неординарності
- Комфорт і безпека для всіх
Orlando. Тисячі зроблених за день справ. Веселощі, розваги і відпочинок для сім'ї та друзів. Ось істинний сенс, який компанія Chevrolet вклала в свій новий мінівен, призначений для європейського ринку. Як і інші моделі компанії, що недавно вийшли на ринок, Orlando неординарний. Його дизайн, розроблений в нетрадиційній манері, є симбіозом мінівена і кросовера, що виділяє цю модель від загальної маси однокласників.

Мінівен Orlando володіє енергійною зовнішністю, підкресленою низькою лінією даху і силуетом, що нагадує кросовер. Незважаючи на новаторський дизайн, Orlando однозначно пізнаваний як представник сімейства Chevrolet завдяки роздільній решітці радіатора з фірмовою емблемою «метеликом» по центру.
Chevrolet Orlando є справжнім сімейним автомобілем на всі випадки життя, оскільки його відрізняє практичність, про що говорить наявність семи посадочних місць в будь-якій комплектації, а також універсальність інтер'єру і значний простір для перевезення вантажів.
.jpg)
«Представляючи Orlando, ми прагнули запропонувати не тільки найвигіднішу ціну в класі, а й привнести щось нове - стильну функціональність», - сказав Уейн Бреннон (Wayne Brannon), президент і керуючий директор Chevrolet Europe. «Я вірю, що ця модель приверне нових клієнтів до бренду Chevrolet. Orlando грає ключову, стратегічну роль у програмі випуску на європейський ринок семи нових моделей Chevrolet в майбутні 15 місяців ».
Без сумніву, серед своїх однокласників Orlando є свіжою альтернативою для тих, хто підшукує собі сімейний автомобіль. Впізнаваний вигляд Chevrolet доповнено характерною заниженою лінією даху і виступаючими колісними арками, що вміщають колеса діаметром від 16 до 18 дюймів, які відповідають дизайнерському принципу «кузов всередину, колеса зовні» і наділяють образ Orlando динамічністю і спортивністю.
«Образ Orlando сформувався при вивченні більш традиційних дизайнерських схем безлічі європейських MPV», - сказав Теван Кім (Taewan Kim), Віце-президент по дизайну GM DAT. «Багато хто з них представляють собою автомобілі з дуже функціональними однооб'ємними кузовами. Двохоб'ємний кузов Orlando з рисами MPV і SUV виходить за рамки існуючої класифікації кузовів, володіючи виразним силуетом кросовера ».
Опуклі бічні поверхні скульптурного капота з центральною виштамповкою переходять в передні крила, об'єднані з потужними розширювачами колісних арок, які посилюють енергетику образу Chevrolet. До особливостей дизайну Orlando відноситься рельєфний пояс в нижній частині кузова, включаючи нижню панель, розташовану під переднім бампером, з двома вузькими повітрозабірниками і передніми протитуманними фарами. Це робить автомобіль більш захищеним і, в той же час, посилює його схожість з автомобілями SUV.
Блок-фари Orlando з чорною рамкою, хромованим облицюванням параболічної форми і витягнутими в лінію покажчиками поворотів, розташованими під фарами, створюють відчуття, що автомобіль належить до преміум-класу.
Виразний профіль
При погляді збоку добре видно як плавно піднімається поясна лінія, що йде від верхньої частини передньої колісної арки вздовж всієї боковини до заднього ліхтаря. У поєднанні з опущеною в бік задньою частиною автомобіля лінією даху формується характерний силует Orlando зі спортивною «поставою». Функціональне, без чітких роздільників бічне скло забезпечує прекрасну обзорність водієві і всім пасажирам, на якому б ряду сидінь вони не знаходилися.

Задня частина Orlando володіє рядом рис, взятих від недавніх моделей Chevrolet, включаючи задні ліхтарі, створені в результаті еволюції ліхтарів з роздільними функціональними зонами. Унікальною відмінною рисою Orlando є задній протитуманний ліхтар, встановлений в центрі бампера.
Вид задньої частини кузова дизайнери максимально наблизили до форми куба. Це особливо виразно помітно при погляді збоку. Іншими словами, вони прагнули до того, щоб вийшов образ солідного й потужного SUV.
Під опуклими колісними арками з яскраво вираженими уширителями можуть перебувати 16-і, 17-й або 18-дюймові колеса - залежно від рівня комплектації та обраних опцій.
Домашній інтер'єр
При розробці моделі Orlando одна з поставлених цілей полягала в тому, щоб водій і пасажири могли насолоджуватися комфортом з рівнем, характерним для седанів, стилем кросовера і гнучкістю трансформації автомобілів MPV. Тому кокпіт з деякими рисами інтер'єру моделі Cruze викликає відчуття, характерні для седана.

Потрапляючи всередину, відчуваєш себе в легко пізнаваному просторі з характерною спадаючою центральною консоллю Chevrolet і подвійним кокпітом, в якому панель управління відокремлена від центральної консолі подвійною лінією «крила», що з'єднує передні двері і проходить по всьому периметру пасажирського салону. Цей «оперізуючий» стиль, при якому панель управління плавно переходить в окантовку дверей, став фірмовим елементом стилю дизайну інтер'єру автомобілів Chevrolet.
Прилади знаходяться в поглибленнях і за рахунок козирків створюють суворе і «спортивне» враження, а дизайн встановленого на панелі управління важеля коробки передач вдало поєднується з видом центральної і підлоговної консолей. Orlando відноситься до останнього покоління автомобілів Chevrolet, в яких використовується багатофункціональне рульове колесо з V-образними спицями та кнопками управління акустичної та розважальної системами.
Незважаючи на спадаючу лінію даху, проектувальникам Orlando вдалося розмістити всі три ряди сидінь в театральному стилі, подарувавши пасажирам відмінну оглядовість з будь-якого місця без шкоди для запасу простору над їх головами. По висоті салону в районі третього ряду сидінь Orlando перевершує більшість своїх конкурентів у цьому класі.
Завдяки можливості скласти окремо кожне сидіння другого і третього рядів врівень з підлогою власники Orlando отримують безліч варіантів організації внутрішнього простору салону. Крім того, бічні сидіння другого ряду можуть не тільки складатися, але і відкидатися вперед, звільняючи зручний прохід до сидінь третього ряду.
А коли буде потрібно перевезти великий обсяг вантажу, Orlando надасть один з найбільших в сегменті MPV багажник, обсяг якого при складених сидіннях другого і третього ряду досягає 1594 літрів (852 літрів до лінії вікон).
.jpg)
Постійно перебуваючи в експлуатації, сімейний автомобіль просто зобов'язаний мати безліч відсіків для зберігання різних речей. Chevrolet Orlando обладнаний безліччю різних за розмірами, формою і розташуванням речових відсіків, в тому числі: тримачем для монет, двома великими підстаканниками в центральній консолі, кишенями для карт і пляшок в передніх і задніх дверях і декількома відсіками в багажному відділенні, які повинні задовольнити всі сімейні потреби в розміщенні речей в автомобілі.
Мабуть, найбільш геніальною знахідкою дизайнерів є «секретний» відсік, захований за панеллю аудіосистеми. Він легко доступний як водієві, так і передньому пасажиру. Як і у концепт-кара, він відкривається шляхом простого підняття вгору панелі аудіосистеми і має обсяг, достатній для розміщення в ньому MP3-плеєра, сонцезахисних окулярів і гаманця. Всередині є стандартний роз'єм для підключення аудіопристроїв.
Безпека - понад усе!
Оскільки сім'я - це основна цільова аудиторія Orlando, Ви завжди можете бути впевнені у високому рівні безпеки водія і пасажирів. Він виражається не тільки в конструкційних особливостях, а й у матеріалах, а також в технології виробництва. Компанія Chevrolet пройшла довгий шлях, щоб зробити Orlando одним з найбезпечніших мінівенів на ринку.

Міцний каркас кузова Orlando з інтегрованою рамою, що робить силову структуру кузова і шасі єдиним цілим, забезпечує високу надійність конструкції. Жорсткість кузова на кручення порадує будь-якого водія, оскільки є основою відмінної керованості. Кузов Orlando надзвичайно міцний, тому що на більш ніж 70% складається з деталей, виготовлених з високоміцної сталі.
Пасажирська частина кузова Orlando посилена в усіх напрямках, включаючи передні і середні стійки кузова, дах і дверні пороги. Пасажири перебувають у міцному «кокпіті», що мінімізує деформацію салону при фронтальних і бічних зіткненнях, а також при ударах ззаду. У передній і задній частинах кузова передбачені зони із запрограмованим зусиллям руйнування, які гасять і розсіюють енергію удару з метою мінімізації деформації салону.
Значний перелік обладнання Orlando включає в себе і безліч систем пасивної безпеки.
Всі модифікації оснащуються шістьма подушками безпеки: дві передні, дві бічні і дві віконні шторки.
Бічні подушки вмонтовані в боковини спинок передніх сидінь і забезпечують захист грудної клітки і тазу людини при бічних ударах.
Віконні подушки безпеки (надувні шторки) вмонтовані в боковини стелі і перекривають простір від передньої до третьої стійки кузова. Вони забезпечують захист голів пасажирів першого і другого ряду сидінь.
Великий обсяг робіт було виконано і при проектуванні фронтальних подушок безпеки, щоб мінімізувати травми при їх спрацьовуванні. Було ретельно продумано розташування цих подушок, послідовність їх наповнення, а також введено режим часткового наповнення при ударах невеликої сили. Фронтальна подушка безпеки переднього пасажира може бути відключена для установки дитячого крісла.

Антиблокувальна гальмівна система, антипробуксовочна система, система розподілу гальмівного зусилля, система допомоги при екстреному гальмуванні і система динамічної стабілізації ESP входять в базове оснащення всіх версій нової моделі. Працюючи разом, вони забезпечують шасі Orlando високий рівень безпеки.
Що під капотом?
Останні пропозиції Chevrolet в області силових агрегатів показують, як інтенсивно компанія розробляє і модернізує свої двигуни. На автомобілі Cruze і Orlando встановлюється кілька нових і вдосконалених двигунів.
Покупцям Orlando пропонується бензиновий двигун 1,8 літра, а також турбо дизельний 2,0 літра.
Новий бензиновий двигун з робочим об'ємом 1796 см ³ оснащений системою зміни фаз газорозподілу, що дає можливість підвищення потужності й крутного моменту в більш широкому діапазоні частот обертання колінчастого вала. Наявність системи зміни фаз газорозподілу дозволяє також домогтися зниження рівня шкідливих викидів за рахунок вищого ступеня рециркуляції відпрацьованих газів і підвищення паливної економічності.
1,8-літровий двигун розвиває потужність в 141 к.с. і крутний момент в 176 Нм при 3800 оборотах двигуна в хвилину, причому 85% крутного моменту доступні вже з 2000 оборотів. Мотор також відрізняється низькою витратою палива, який в змішаному циклі складає 7,3 л/100 км, і малим обсягом шкідливих викидів - 172 г / км, що відповідає нормам Євро 5.
Максимальна швидкість Orlando дорівнює 185 км / ч, розгін від 0 до 100 км / год займає 11,6 секунди для версії з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач.
Комфортно як вдома!
При покупці Orlando клієнти зможуть вибрати один з рівнів оснащення - LS, LT або LTZ. Незалежно від того, який рівень оснащення вибере клієнт, він гарантовано отримає багатий перелік обладнання, який спочатку включає 7 посадочних місць, шість подушок безпеки, ESP, повний електропакет, CD-MP3 програвач з керуванням на кермі, парк-тронік, звукова сигналізація, бортовий комп'ютер, клімат-контроль, легкосплавні диски і багато іншого.

Рівень LT крім перерахованого вище включає такі системи, як 17-дюймові колеса, дзеркало заднього виду з автозатемненням, електронна система круїз-контролю, електроскладивающіеся бічні дзеркала, датчик світла і датчик дощу, підігрів передніх сидінь, а також хромовані елементи інтер'єру та екстер'єру.
Побудований на платформі успішного седана Chevrolet Cruze, який довів свою перевагу в керованості і плавності ходу, новий Orlando вийшов безпечним і азартним у русі. На моделі Orlando застосована перевірена часом передня підвіска типу Макферсон і задня підвіска напівнезалежна з комбінованою поперечною балкою.
Шасі Orlando забезпечує чудовий баланс між комфортом і маневреністю. У передній підвісці Orlando застосовані гідравлічні опори (зазвичай зустрічаються тільки на автомобілях вищого класу), що забезпечують контрольованість поведінки автомобіля та ізоляцію пасажирів від вібрацій на нерівностях доріг будь-якого типу.
Напівнезалежна задня підвіска з комбінованою торсіонної балкою забезпечує ідеальний компроміс між робочими характеристиками, мінімальною вагою та максимальною компактністю. Крім того, конструкція торсіонної балки дозволяє легко адаптувати її під різні варіанти двигунів і масу різних модифікацій Orlando.
Познайомтесь із новим мінівеном Orlando і Ви остаточно переконаєтесь у головній ідеології Chevrolet - бути кращою пропозицією в сегменті по співвідношенню ціна / якість!