Новини
Поделиться ВКонтакте

Відразу два двигуни CHEVROLET завоювали нагороди!

15.12.2015

Авторитетний інформаційний портал WardsAuto вибрав десятку кращих силових агрегатів, серед яких двигун Camaro і силова установка моделі Volt!

Згідно рейтингу порталу абсолютно новий двигун V6 об'ємом 3.6L моделі Chevrolet Camaro наступного модельного року і силова установка Voltec моделі Chevrolet Volt стали одними з кращих у ТОП-10 двигунів.

Інформаційний портал WardsAuto в рамках визначення кращих в цьому році протестував і оцінив 31 двигун від 11 автовиробників. Враховувалися такі параметри як потужність, економічність, нові технології та наявність удосконалень, в порівнянні з подібними двигунами і силовими установками.

"Це визнання є перемогою для наших клієнтів, які отримали поліпшені ефективність, економічність і продуктивність, а також довіра нашим командам інженерів і партнерів," сказав Ден Ніколсон (Dan Nicholson), віце-президент з силовим агрегатам. "Не достатньо просто бути хорошим. Багато хто з наших конкурентів хороші. У GM ми дотримуємося певної стратегії, послідовно пропонувати відмінні силові системи. "

Якщо детальніше розглянути переможців, то, приміром, один з них, двигун V6 об'ємом 3.6L пропонуючи гарну потужність, в той же час залишається ефективним і економічним.

"Мотор 3.6 літра забезпечує потужність і соковитий звук вихлопу, які зазвичай асоціюються з V-8, але при цьому має ціну як у V-6. Плюс, він отримав ряд покращених технологій, включаючи деактивацію циліндрів, що дозволяє економити бензин," сказав директор по контенту в WardsAuto, Дрю Вінтер (Drew Winter).

Двигун 3.6 літра V-6 доступний для Camaro LT, сертифікований SAE і видає 335 к.с. і 385 Нм крутного моменту, що є кращими показниками для атмосферних V-6 в цьому сегменті. Силовий агрегат об'єднує технології для безкомпромісної ефективності і продуктивності, включаючи безпосереднє уприскування, постійно регульовані фази газорозподілу, вперше, систему активного управління паливом (Active Fuel Management) (деактивація циліндрів), яка відключає 2 циліндра при роботі на низьких передачах, для забезпечення економічності, і непомітно підключає їх, коли водієві потрібна повна потужність. Завдяки цьому агентство з захисту навколишнього середовища оцінило економічність двигуна V6 з АКПП на 8 ступенів в 10,2 л / 100 км в місті і 8,4 л / 100 км на трасі.

Крім цього, двигун має ряд особливостей, що знижують шумність, включаючи абсолютно нову систему кулачкового приводу, яка зробила новий двигун 3.6 при невеликих навантаженнях на 4 дБ тихіше, ніж двигун Infiniti V-6, об'ємом 3.7 літра, з яким порівнювали агрегат.

Також нагороди була удостоєна силова установка Voltec другого покоління. "General Motors взяла і без цього найбільш інноваційну та таку що задає стандарти силову установку в автопромисловості і зробила її легше, потужніше і такою, що ще більше приносить задоволення від їзди. Насправді, нова система Voltec робить неможливе: захоплюючий електрокар з нульовим рівнем занепокоєння," сказав Вінтер.

Система Voltec нового 2016 року складається з приводу, ДВС для збільшення пробігу, силової електроніки та батареї. Система надає можливість проїхати виключно на електротязі 85 кілометрів, а сумарна дистанція становить більш ніж 675 кілометрів. При регулярній зарядці власники Volt можуть розраховувати на пробіг більш ніж 1600 кілометрів між заправками. Двомоторний привід до 12% більш ефективний і на 45 кілограм легше ніж перше покоління. Можливість використовувати обидва мотори дозволяє поліпшити на 19% прискорення на електротязі від 0 до 48 км / год (2.6 секунд) і на 7% покращити розгін з 0 до 96 км / год (8.4 секунд).

Абсолютно новий півторалітровий двигун для збільшення пробігу з безпосереднім уприскуванням розроблений для використання звичайного неетильованого бензину і, згідно даним агентства по захисту навколишнього середовища, витрачає 5,6 літра на 100 кілометрів.

Volt використовує батарею потужністю 18.4 кВт зі зміненою хімією осередків, розроблену спільно з компанією LG Chem. У той час як загальна ємність системи батареї виросла, кількість осередків зменшилася з 288 до 192, в результаті зміни хімічної складової. Осередки тепер розміщуються нижче для того щоб поліпшити центр ваги, а загальна маса зменшилася на 9.8 кг.

VOLTEC


Ці зображення дають лише загальне уявлення про автомобіль