Новини

Історія і містика «метелика» Chevrolet

03.08.2011

Фірмовий «метелик» логотипу Chevrolet став всесвітньо відомоим завдяки співзасновнику компанії Вільяму Дюранту, який представив її в 1913 році. У той час компанії Chevrolet було всього два роки, але вона вже знайшла свій шлях, щоб стати одним з найбільших в світі виробників автомобілів. Мета створення логотипу зрозуміла - він надає унікальність і сприяє впізнаваності автомобілів, дає людям упевненість в якості. Цю ж функцію логотип виконує і сьогодні.

 

Офіційна версія появи логотипу, добре відома і підтверджена творцем, Вільямом Дюрантом. Він був натхненний дизайном шпалер в паризькому готелі. Відповідно до «Історії Chevrolet» 1961 року (офіційне видання компанії на честь 50-річчя Chevrolet), "Ідея виникла в уяві Дюранта, в 1908 році під час подорожі, на шпалерах у французькому готелі він побачив нескінченно повторюваний візерунок. Він відірвав шматок шпалер і забрав його, щоб показати друзям, з думкою, що це буде хороший логотип для машини ".

Однак є й інші відомості про походження логотипу. Дві різні версії пропонують члени сім'ї Дюранта. У 1929 році дочка Вільяма Дюранта, Марджері, опублікувала книгу «Мій батько». У ній вона розповіла, як він іноді машинально малював варіанти логотипів на клаптиках паперу за обіднім столом. "Я думаю, що в якийсь вечір, де то між супом і смаженим курчам він і накидав дизайн, який використовується на автомобілі Chevrolet до цього дня" - такими були її слова про народження «метелики».

Більше половини століття по тому, з'явився ще одина розповідь опублікована Chevrolet Pro Management Magazine в 1986 році. 13 років до цього, дружина Вільяма Дюранта Катерина в інтерв'ю згадувала, як вона і її чоловік в 1912 році були на відпочинку в Хот-Спрінгс, штат Вірджинія, США. Читаючи газету в готельному номері, Вільям звернув увагу на якийсь крапчастий дизайн і вигукнув: "Я думаю, що це буде дуже хороша емблема для Chevrolet!". У той момент Катерина не зрозуміла, що він мав на увазі.

Ця інформація надихнула Кена Кауфмана, історика і редактора Chevrolet Review, на пошуки істини. Те, що він дізнався, було дуже цікаво. У номері від 12 листопада 1911 газети TheConstitution Джорджія, США, він наткнувся на оголошення, розміщене вугільної компанією Southern Compressed Coal Company. Логотип цієї компанії - похилий хрест, за формою дуже схожий на той, що незабаром став логотипом Chevrolet. Чи було це те ж саме - чи схоже - оголошення, що побачив Вільям Дюрант і його дружина? Дата оголошення тільки додає масла у вогонь, оскільки Chevrolet Motor Company була зареєстрована всього на дев'ять днів раніше.

Протягом кількох років «метелик» почне набувати остаточний вигляд логотипу Chevrolet. Використання логотипу 2 жовтня 1913 у виданні The Washington Post є мабуть найбільш раннім відомим прикладом використання «метелики» для реклами бренду. "Подивіться на цей логотип" написано над емблемою. І клієнти в усьому світі роблять це до цих пір.

Однак, легенди не закінчуються. Ще одне пояснення дизайну «метелики», що це стилізована версія хреста на швейцарському прапорі. Як відомо Луї Шевроле народився на Різдво 1878 року, в сім'ї французів, що жили в Швейцарії в кантоні Невшатель.

Незалежно від істини, яка ймовірно ніколи не буде повністю відома, нині - одне можна сказати напевно. Сьогодні за золотий «метеликом» Chevrolet коштує стільки ж якості, надійності і доступності, як і всі останні 98 років!


Ці зображення дають лише загальне уявлення про автомобіль