Радісна новина для всіх шанувальників популярних автомобілів Chevrolet в Україні! Відтепер інтервал проходження ТО збільшується з 10 до 15 тисяч кілометрів! Компанія «Дженерал Авто Груп», офіційний дистриб'ютор Chevrolet в Україні, яка входить до складу Корпорації УкрАВТО, рада повідомити, що, в листопаді 2011 року впроваджується періодичність проведення регламентного технічного обслуговування 15 000 км або 1 раз на рік, залежно від того, що настане раніше. Дане нововведення буде застосовуватися до всіх реалізованих, починаючи з 2 листопада 2011, автомобілів Chevrolet, за винятком Chevrolet NIVA. Це нововведення - підсумок плідної роботи виробника і дистриб'ютора, адже збільшення сервісного інтервалу свідчить: • про поліпшення якості автомобілів Chevrolet! • про постійне удосконалення використовуваних комплектуючих і технологій виробництва! • про економію коштів, адже всі гарантійні зобов'язання виробника зберігаються, а це означає, що економія вартості для клієнта при проведенні ТО на «гарантійному» пробігу 100 000 км складе приблизно 25%! • про економію часу, тому що клієнтові тепер рідше необхідно буде відвідувати планові ТО і можливість планувати більш тривалі поїздки на улюбленому автомобілі! «Все, що ми робимо, ми робимо для того, щоб наші клієнти були максимально задоволені - починаючи від відвідування нашого сайта при ухваленні рішення про покупку, і закінчуючи сервісним обслуговуванням. Новий міжсервісний інтервал ТО 15 000 км - це наш черговий крок назустріч клієнтам, адже це не тільки значна економія коштів, але й часу» - сказав Андрій Кунах, Генеральний директор «Дженерал Авто Груп». Нагадаємо, що гарантія на автомобілі Chevrolet в Україні становить 3 роки або 100 тисяч км пробігу, залежно від того, що настане раніше. Для Chevrolet NIVA - 3 роки або 75 тисяч км. Одним з обов'язкових умов підтримки гарантії є планове проведення технічного обслуговування на офіційних СТО, основними перевагами чого є: 1) збереження гарантії на автомобіль; 2) використання лише оригінальних запчастин і матеріалів; 3) гарантійні зобов'язання на проведені роботи та встановлені запчастини; 4) широка дилерська мережа, яка представлена в усіх регіонах України; 5) роботи офіційних СТО контролюються організаціями вищого рівня; 6) на офіційних станціях працює кваліфікований персонал, який постійно проходить навчання і тренінги; 7) можливість отримати повний спектр послуг - від мийки автомобіля і шиномонтажу до кузовних і малярних робіт; 8) більш висока вартість автомобіля при його подальшому продажу; 9) наявність комфортабельного відпочинку для клієнта. Приміром, на деяких СТО клієнт в зоні очікування може спостерігати за ходом робіт, зручно розміститися на м'яких диванах, скористатися одним з комп'ютерів з безкоштовним доступом в Інтернет, подивитися фільми на широких плазмових екранах і багато іншого! Тут же розташовуються відділи гарантії, запчастин, установки додаткового обладнання, продаж оригінальних аксесуарів. 10) Система накопичувальних знижок комплексної програми лояльності УкрАВТО. |