Рік:

Акції

Нова система лояльності «Сервіс плюс» для автомобілів Chevrolet

15.08.2012
Поспішаємо повідомити радісну новину всім власникам негарантійних автомобілів Chevrolet (або старше 3-річного віку з моменту покупки)! Тепер більше немає необхідності витрачати час на пошук недорогого «гаражного» обслуговування, постійно переживаючи при цьому за якість, як матеріалів, так і самих робіт.

Починаючи з 1 серпня 2012 року, в дилерській мережі офіційного дистриб'ютора Chevrolet - «Дженерал Авто Груп», стартує нова система лояльності «Сервіс+», що дозволяє отримати до 20% знижки на офіційне сервісне обслуговування!

Дана система лояльності вводиться додатково до існуючої системи лояльності корпорації «УкрАВТО» CarMAN@CarWOMAN.

Навіть при першому зверненні на офіційне СТО, клієнт гарантовано отримає знижку в розмірі 8% на роботи та 13% на запчастини від поточної роздрібної вартості.

Якщо у клієнта немає такої картки, то вона буде надана номіналом в 3% при оплаті сервісного обслуговування на суму від 500 грн. Якщо ж у клієнта була історія обслуговування в офіційній дилерській мережі, то всі витрачені суми будуть враховані і клієнтові видадуть картку відповідного номіналу.

Безумовно, кожен власник автомобіля бажає для свого «залізного друга» самого кращого сервісного обслуговування. І таке обслуговування можуть забезпечити тільки офіційні сервісні станції, перевагами яких є такі фактори:

1) Використання тільки оригінальних запчастин і матеріалів;

2) Гарантійні зобов'язання на проведені роботи та встановлені запчастини;

3) Широка дилерська мережа, яка представлена в усіх регіонах України;

4) При відсутності необхідної суми грошей, клієнт може скористатися програмою «Сервіс в кредит», яка передбачає розстрочку оплати сервісних послуг протягом 4 місяців;

5) Роботи офіційних СТО контролюються вищестоящими організаціями. Крім того у клієнта завжди є можливість звернутися на гарячу лінію SOS - «Справжня опіка Sервісу» за телефоном гарячої лінії 0 800-507-717 для вирішення будь-яких питань, пов'язаних із сервісом;

6) На офіційних станціях працює кваліфікований персонал, який постійно проходить навчання і тренінги;

7) Можливість отримати повний спектр послуг - від мийки автомобіля і шиномонтажу до кузовних і малярних робіт;

8) Більш висока вартість автомобіля при його подальшому продажу;

9) Наявність комфортабельного відпочинку для клієнта. Приміром, на деяких СТО клієнт в зоні очікування може спостерігати за ходом робіт, зручно розмістившись на м'яких диванах, скористатися одним з комп'ютерів з безкоштовним доступом в Інтернет, подивитися фільми на широких плазмових екранах і багато іншого! Тут же розташовуються відділи гарантії, запчастин, установки додаткового обладнання, продажу оригінальних аксесуарів;

10) Система накопичувальних знижок комплексної програми лояльності УкрАВТО;

11) Сезонні сервісні акції, які проходять на постійній основі.

Запрошуємо всіх власників негарантійних автомобілів Chevrolet (або старше 3-річного віку з моменту покупки) на власні очі відчути всі переваги офіційного сервісу і отримати відчутну знижку на сервісне обслуговування!


Ці зображення дають лише загальне уявлення про автомобіль